AUTORYZOWANY DYSTRYBUTOR I SERWIS POMP
Pompy zatapialne LFP Leszno HD

Produkty Pompy zatapialne LFP Leszno

Pompy zatapialne LFP Leszno HD

Pompy zatapialne LFP Leszno HD

Pompy zatapialne z wirnikiem jednokanałowym otwartym

Pompy typoszeregu HD przeznaczone są do tłoczenia ścieków o dużej zawartości ciał stałych i włóknistych, wody z zawartością piasku i szlamu oraz innych zanieczyszczeń. Mogą być stosowane do tłoczenia gnojówki i fekali. Znajdują zastosowanie w budownictwie, ogrodnictwie i rolnictwie, oczyszczalniach ścieków, przepompowniach ścieków, przy opróżnianiu szamb i osadnic glinnych.

Zastosowanie

Pompy zatapialne typu HD znajdują zastosowanie w sieciowych przepompowniach ścieków, gospodarstwach hodowlanych, oczyszczalniach ścieków, ubojniach, przetwórstwie, przemyśle, w systemach kanalizacji ciśnieniowej.

Cechy konstrukcyjne

  • część hydrauliczna
    • zatapialna wirowa,
    • żeliwny odlew korpusu silnika i pompy,
    • żeliwny wirnik jednokanałowy otwarty,
    • nierdzewny wał silnika,
    • podwójne uszczelnienie mechaniczne z węglika krzemu (2SiC),
    • komora olejowa
    • króciec tłoczny poziomy zakończony kołnierzem.
  • silnik
    • suchy,
    • trójfazowy do pracy ciągłej,
    • łożyska kulkowe,
    • stopień ochrony IP68,
    • klasa izolacji F,
    • napięcie 3 ~ 400-415V,
    • częstotliwość 50 Hz,
    • zakres pH cieczy: 6-14,
    • zabezpieczenie termiczne silnika,
    • czujnik wilgoci (opcja),
    • płaszcz chłodzący (opcja).

Zakres użytkowania

  • Wydajność: do 158 m3/h
  • Wysokość podnoszenia: do 30 m
  • Maksymalna wielkość zanieczyszczeń: do 80 mm
  • Maksymalna temperatura cieczy: do 40° C
  • Średnica przyłączy: DN65 - DN100
  • Moc silnika: 1,5 - 4,1 kW

Zalety

  • nowoczesna konstrukcja,
  • ergonomiczny kształt,
  • kompaktowa budowla,
  • możliwość pompowania dużych zanieczyszczeń,
  • uchwyt ze stali nierdzewnej ułatwiający przenoszenie,
  • 10-metrowy przewód zasilający bez wtyczki,
  • samoczyszczący się wirnik z elementem tnącym,
  • zabezpieczenie termiczne silnika - zabezpiecza silnik przed przeciążeniem,
  • czujnik wilgoci - w przypadku wykrycia w komorze olejowej wody odłącza zasilanie od pompy,
  • płaszcz chłodzący - pompa może być montowana na "sucho", nie musi być chłodzona cieczą, w której się znajduje.
« powrót

Kontakt

ul. Jaracza 10, 00-378 Warszawa
Pon. - Pt. godz 8:00 - 16:00